duminică, 8 noiembrie 2009

Whatever.

Stiti cum e sa te deranjeze vara tantarii?Ei am si eu tantari personali,grasane,taranci ofticate,colege adica.Bai frate inteleg ca nu ma inghiti,dar taci ma.Taaaci.Nu ca anul trecut.Gen``doamna doamna nu stiu ce imi facee``.Sunt malefica oh da,
Asta e post asa pt ideile mele din plictiseala:))
Vorbeam ieri cu avariata mea mica,spitalizata,batuta de ex despre baieti.Bad boys.Noi ne`am cam ars vara asta,am zis ca e fun sa stai cu baieti mai...aa..rai?Cam asta ar fi cuvantul.Dar faza e ca cel care a trosnit`o era cuminte ma..asa...miserupist.Si uite la ce am ajuns.Trist totusi.
Eu si fetele suntem speriate de gripa asta.Planuim masti.Mov sa fie:))
Ah da si vreau inca o pisica,sunt certata cu cea veche,m`a zgariat,am lovit`o.Nu ma intelege:))
Am ajuns sa scriu ca ador pe cineva pe blog.Pff chiar m`am schimbat bai.Deci pe el il :*
Acum ca au aflat fetele ca mi`am redeschis blogul sunt asaltata de``in sf te pupaam:*bravo bravo``merci merci.
Abea astept sa ajunga pe la taratele de la mine din clasa.Sa o sune cineva pe mama.
Aa..asa mai whatever....stuff`uri minore[ce dor imi era de cuvintele mele incrucisate]ador true blood..sh gossip girl,dar gossip girl mai de mult,true blood e pasiunea noua:))

Un comentariu: