luni, 9 noiembrie 2009

Observ eu ca nu e bine sa imparti...aaa...orice cu baietii.Sunt porci,pe bune,acu trebuie sa ne luam alt pachet.Pai da ce pnm.
Mai observ ca s`a dus dracu discretia gen``aideti domn profesor lasati`ma ca ce dracu se lingeau la club 32``.Multumim multumim:))Apoi``karla de ce razi ma?de ce radeti toti?domn profesor...radeti?``=))
Fireste ca observ ca pedofilii sunt liberi.Deci pe bune.Azi era sa imi infig ghearele(netaiate inca)intr`un mos stupid.Era pe la 7,,,iesisem cu fetele sa mancam.In fata mea era un tip gen 50 ani,,care se benocla suspect.Zic ca nu e nimic.Am stat acolo o ora jumatate,elk se benocla intrunaaa.Eu``bai deci ma ridic si il intreb care e problema lui.Acu ranjeste la mine.Deci gata.``...``Stai ma jos ca nu o sa se mai uite.`` peste 5 secunde tipu era iar cu ranjetul clasic.
Observ ca diriga vrea pace,nu a comentat nimic azi.Sau nu,stai,ca unghiile mele nu sunt pt scoala.Se iarta,se putea si mai rau.Sunt mandra de mine,m`am abtinut,nu am tipat la ea,nu a fost nevoie de interventia mamei.Gen``da`mi telefonul.Nu te mai supooort``
Observ ca profa de isto s`a luat de gherutzele mele discrete ma,de doar 2 cm.Ma rog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu