duminică, 8 noiembrie 2009

E toamna.

Pam pam am revenit pe blog.De ce?Pai ma plictisesc momentan,imi dau cu crema parfumata si manjesc tastatura:)).Pai si pentru ca e toamna,e love[da da:>]e rece,l scoala avem scandaluri zilnice si etc etc.
Eu sunt hmm bine,putin schimbata,bine putin mai mult.Mult mai rece,mai rea asa,nu prea ma mai doare de nimeeeeeeeni in afara de cativa si de el,logic logic:)).La scoala avem...aa multe absente,certuri zilnice cu diriga,mai nou ma doare atat de putin ca nu stiu ce puncte la purtare imi scade[am deja 2;;)]ca am inceput sa o injur in fata.Adica e vina ei,fireste,ea nu e corecta,ma detesta.Si tot asa mai nou o suna pe mama.Aproape mereu.Ca sunt fan vogue cica:))Ca ma intalnescc cu nu stiu ce baieti pe sus[apreciez ca ea stieee tot cred ca era prin vreun tufis,dar nuu,ar fi dat`o grasimea de gol:))]Mama e ceva gen``a da?multumesc.la revedere.``
Unghiile mele au ajuns de 2 cm,trebuie sa le tai,nu mai pot sa traiesc asa:))Momentan sunt crem.Una e rupta,am rupt`o in academie cu baietii.[sa o sune cineva pe mama va rog]
Aaa pe la scoala avem fetite batute de ex si extrem de enervati iubiti:))Gen palme,ahh nu mai auuud,spital,operatie.
Nasol pisi,sa te faci bine .Oricum o sa te faci:*
Si cam atat.A si pentru toti fanii fitelor mele,mai nou si profesori,care zic ca nu ma mai suporta,dar cum am mai zis,nu`mi pasa,va doresc o moarte lenta.Ah da da:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu